Zarchiwizowane postępowanie zakupowe

Ikona BIP Ikona rodoRODO Ikona poczty Ikona Grupa JSW

Zakup części zamiennych do wagonów

JSW Logistics Sp. z o.o. (dalej: Zamawiający) zaprasza do wzięcia udziału 

w postępowaniu zakupowym i złożenia oferty handlowej

Nazwa postępowania: Zakup części zamiennych do wagonów,

Przedmiot postępowania: 

  1. cięgło odluźniacza długie (180 cm), (135cm + rączka) – 15,00 szt.
  2. cięgło odluźniacza krótkie (100 cm), (85cm + rączka) – 15 szt.
  3. grzybek zaworu rozdzielającego (tłok zaworu opóźniającego 418V 060402-1-01) z nakrętką (miejsce na uszczelkę 7 mm) w załączeniu fotografia – 10 szt.
  4. iglica zaworu rozdzielającego (zawór do zaworu opóźniającego 418V 060401-1-00) – 10 szt.
  5. korba tablicy przestawczej tow.-osob. – 10 szt.
  6. rączka tablicy przestawnej wł-wył. prawa - 10 szt. 

    w załączeniu fotografie

Dopuszczalne oferty cząstkowe: TAK

Numer postępowania: HM/224/2025

Tryb postępowania: postępowanie zakupowe otwarte

Miejsce dostawy: Filia Knurów- 44-190 Knurów ul. Kopalniana 1 

Termin zadawania pytań: 13.08.2025 r. 11:00

Termin składania ofert: 14.08.2025 r. godz. 10:00.

Ofertę należy złożyć na adres e-mail: [email protected] i [email protected]

W ofercie proszę uwzględnić następujące elementy:

  1. Cenę jednostkową netto dla każdej z pozycji
  2. Koszt dostawy
  3. Termin realizacji zamówienia - termin liczony w dniach kalendarzowych. Bieg terminu rozpoczyna się w dniu przekazania Zamówienia do Dostawcy
  4. Termin związania ofertą - nie krótszy niż 14 dni kalendarzowych
  5. Warunki płatności - preferowany 45 dniowy termin płatności
  6. Warunki gwarancji
  7. Rozwiązania proekologiczne, łagodzące wpływ oddziaływania na środowisko oraz zmianę klimatu, które w swojej działalności stosuje Dostawca

Dodatkowo do oferty należy dołączyć:

  1. Wypełnione oświadczenie Dostawcy – przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji 
    (plik oświadczenia w załączniku)

Wymogi dot. złożenia oferty:

  1. Ofertę należy złożyć w języku polskim.
  2. W ofercie należy zawrzeć wszystkie niezbędne dane określone w zapytaniu ofertowym.
  3. Ofertę należy przesłać z adresu firmowego poczty elektronicznej Dostawcy.
  4. Ofertę należy podpisać w sposób umożliwiający odczytanie personaliów osoby składającej Ofertę.

Pytania należy kierować w formie pisemnej na adres e-mail: [email protected]

Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzanie negocjacji z wybranymi oraz sobie prawo do anulowania zapytania ofertowego bez podania przyczyny, tym samym unieważniając postępowanie.