Postępowanie zakupowe

Ikona BIP Ikona rodoRODO Ikona poczty Ikona Grupa JSW

Wykonanie renowacji świetlika dachu

JSW Logistics Sp. z o.o. (dalej: Zamawiający) zaprasza do wzięcia udziału 
w postępowaniu zakupowym i złożenia oferty handlowej

 

Nazwa postępowania: Wykonanie renowacji świetlika  dachu

Przedmiot postępowania:

Wykonanie na zgłoszenie renowacji elementu dachu tj. świetlika o wymiarach ok. 25x5 m (zdjęcie w załączniku),  hali naprawy lokomotyw w Szczygłowicach. 

Zakres prac powinien obejmować miedzy innymi:

- projekt

- obliczenia

- wycenę 

- zgłoszenie zezwolenia 

Przed złożeniem oferty powinna się odbyć wizja lokalna

Osoba do kontaktu :

  • Marcin Kowalik 603 336 827
  • Bobrowski Piotr  603 606 642

Dopuszczalne oferty cząstkowe: NIE

Numer postępowania: HM/200/2025

Tryb postępowania: postępowanie zakupowe otwarte

Miejsce dostawy: JSW Logistics KWK Knurów – Szczygłowice Ruch Szczygłowice – 44–193 Knurów ul. Górnicza 1

Termin zadawania pytań: 03.07.2025r. godz.: 12:00

Termin składania ofert: 04.07.2025 r. godz. 12.00

Ofertę należy złożyć na adres e-mail: [email protected]

W ofercie proszę uwzględnić następujące elementy:

  1. Cenę jednostkową netto dla każdej z pozycji.
  2. Koszt dostawy.
  3. Termin realizacji zamówienia - termin liczony w dniach kalendarzowych. Bieg terminu rozpoczyna się w dniu przekazania Zamówienia do Dostawcy.
  4. Termin związania ofertą - nie krótszy niż 14 dni kalendarzowych
  5. Warunki płatności.
  6. Warunki gwarancji.
  7. Rozwiązania proekologiczne, łagodzące wpływ oddziaływania na środowisko oraz zmianę klimatu, które w swojej działalności stosuje Dostawca.

Dodatkowo do oferty należy dołączyć:

  1. Wypełnione oświadczenie Dostawcy - przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji (plik oświadczenia w załączniku).

    Certyfikat lub świadectwo jakości.

Wymogi dot. złożenia oferty:

  1. Ofertę należy złożyć w języku polskim.
  2. W ofercie należy zawrzeć wszystkie niezbędne dane określone w zapytaniu ofertowym.
  3. Ofertę należy przesłać z adresu firmowego poczty elektronicznej Dostawcy
  4. Ofertę należy podpisać w sposób umożliwiający odczytanie personaliów osoby składającej Ofertę.

Pytania należy kierować w formie pisemnej na adres e-mail: [email protected]

Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania zapytania ofertowego bez podania przyczyny, 
tym samym unieważniając postępowanie.